_D.m.X_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
resmi attınmı sen anadizine
attım demiştim.


arkadaşlar sorun galiba temada.

simdiye kadar vesvese temasını kullanıyordum ama olmuyordu..yakuter temasını yukledim ve dediklerinizi yaptım istediğim gibi oldu..

yardımlar için tşkler.