kullanim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne gibi bir hata veriyor onu söylermisin ?
hata falan yok..hiç birşey olmamuış gibi(edit: sayfa firefoxta kaymıs)
evet forum.gif i attım klasore