• 20-09-2012, 16:56:52
    #1
    Merhabalar, bununla ilgili bir kaç araştırma yaptım fakat konuyla ilgili bir bilgiye ulaşamadım. Sizce etiketleri gizlemek sorun teşkil eder mi ?, tecrübeli arkadaşlar fikirlerini beyan ederse sevinirim. İyi çalışmalar.
  • 20-09-2012, 18:06:31
    #2
    Açtığınız konuya , konuyla ilintili etiketler eklerseniz, arama sonuçlarında bu etiketlerde çıkabilir, bu etiketler sayesinde de ziyaretçi sayınız artabilir.
  • 20-09-2012, 18:16:54
    #3
    Tamam, sitede bunları göstermezsek bir sorun çıkar mı?, gizlesek yani.
  • 20-09-2012, 18:19:27
    #4
    Eklenen etiketler dediğim gibi arama sonuçlarında çıkar ve bu sayede ziyaretçi gelir. Ziyaretçi gelecekse konu başlığı (title) sayesinde gelsin diyorsanız etiketleri gizleyebilir, bundan sonra yazacağınız konulara etiket eklemezsiniz.
  • 20-09-2012, 18:37:42
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Etiketleri gizlersen sakıncalı olur, Google o etiketleri kendine çekiyo arama sonuçlarında ona göre filtreliyo.
  • 20-09-2012, 18:41:11
    #6
    Etiket gizlemek sakıncalımıdır ?, neden sakıncalı olsun ki. ? ayrıca ben konuyu tam anlayamadım etiket girer ve etiketleri gizlersek, bu etiketler index almaz ve etiketlerden siteye ziyaretçimi düşmez ? Yani ben etiket giriyorum ama bunalrı sitede göstermiyorum. bunun bir zararı olurmu onu merak ettim ben
  • 20-09-2012, 18:44:21
    #7
    Kaynak kodlarda görünüyor, kullanıcıya gözükmüyor ise sıkıntı yapabilir. Bir de hangi kod ile gizleniyor oda önemli herhalde.

    HTC EVO 3D X515m cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 20-09-2012, 19:02:51
    #8
    Temanın kendisinde var bu özellik, tag ları pasif ediyorsunuz görünmüyor konu altında. bunu sormak istedim ben

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:02:51 -->-> Daha önceki mesaj 18:49:11 --

    tamam sorun olmuyormuş, teşekkür ederim her keze.