Etiketlerin gizlenmesinin zararı var mı ?
7
●449
- 20-09-2012, 18:37:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Etiketleri gizlersen sakıncalı olur, Google o etiketleri kendine çekiyo arama sonuçlarında ona göre filtreliyo.
- 20-09-2012, 18:41:11Etiket gizlemek sakıncalımıdır ?, neden sakıncalı olsun ki. ? ayrıca ben konuyu tam anlayamadım etiket girer ve etiketleri gizlersek, bu etiketler index almaz ve etiketlerden siteye ziyaretçimi düşmez ? Yani ben etiket giriyorum ama bunalrı sitede göstermiyorum. bunun bir zararı olurmu onu merak ettim ben
- 20-09-2012, 18:44:21Kaynak kodlarda görünüyor, kullanıcıya gözükmüyor ise sıkıntı yapabilir. Bir de hangi kod ile gizleniyor oda önemli herhalde.
HTC EVO 3D X515m cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi