Etiket gizlemek sakıncalımıdır ?, neden sakıncalı olsun ki. ? ayrıca ben konuyu tam anlayamadım etiket girer ve etiketleri gizlersek, bu etiketler index almaz ve etiketlerden siteye ziyaretçimi düşmez ? Yani ben etiket giriyorum ama bunalrı sitede göstermiyorum. bunun bir zararı olurmu onu merak ettim ben