• 14-01-2011, 13:31:33
    #10
    S_HA_DO_W adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    he he anlıyorum sizi ioncube olmasında alayınız linkleri kaldırın dimi
    bana soracak olursan bu ioncube olmasın diyenlerin bir listesini yap onlara ioncubeli bile verme
    emek hırsızlarından nefret ediyorum
    Herkezi Karıştırmamak Lazım Altta Bi linkin bana ne zararı olacakki ileride site tutarsa alırım lisansını herkez bir olamaz bence gerçi kuruların yanında yaşda yanıyor ama napalım seçmece yapalım
  • 14-01-2011, 16:06:09
    #11
    neden ioncubesiz istiyorlar arkadaşlar merak ettim doğrusu
  • 14-01-2011, 16:10:36
    #12
    niyo202 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden ioncubesiz istiyorlar arkadaşlar merak ettim doğrusu
    orasını bende anlamadım. Bot sonuçta tema değilki bu orasını burasını düzenleyeceğiniz. tasarımı değiştireceğiniz.

    Başka kullanacak olan ?
  • 14-01-2011, 16:45:24
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Bende kullanırım
  • 14-01-2011, 17:55:17
    #14
    ilk önce zararlı kod varmı bakılabilir ikinci olarak belki kodları kurcalayarak bu bot nasıl yapılır nasıl konu çeker nasıl veri alır inceleyerek belki bizde kendi çabamızda bi bot yaparız ve bizde paylaşırız herkez şifrelerse biz nasıl öğrenicez ?
  • 14-01-2011, 18:02:18
    #15
    3-5 tane link koymayın da..
  • 14-01-2011, 18:05:25
    #16
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-5 tane link koymayın da..
    tek link olacak. 3-5 link kim koymuş bunca zamandır görmedim. Yanlış yapmış. kişi gider bot alır link vereceğine.
  • 14-01-2011, 18:32:54
    #17
    Bende Kullanırım..
  • 14-01-2011, 18:37:34
    #18
    O zaman bu bote bedava demeyelim link karsiligi diyelim.

    Sonucta link alinan ve satilan bir seydir yani maddi bir degeri vardir.