niyo202 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden ioncubesiz istiyorlar arkadaşlar merak ettim doğrusu
orasını bende anlamadım. Bot sonuçta tema değilki bu orasını burasını düzenleyeceğiniz. tasarımı değiştireceğiniz.

Başka kullanacak olan ?