• 10-01-2011, 23:14:51
    #1
    Slm üstadlar

    Sitemin temasında çözemediğin bi sorun oluştu

    sitemi explorer'dan açınca sola yapışık açılıyor, footer kısmı daralmış ve ara butonu kaymış bi vaziyette.

    Işin garip kısmı ise temamı siliyorum başka bi tema yükleyip etkinleştiriyorum oda aynı şekilde sola yapışık ve sağı solu kaymış bi şekilde çıkıyor.

    Bunun sebebi ne olabilir.

    Yardımlarınız için teşekkürler.
  • 10-01-2011, 23:17:11
    #2
    Sitenizi bir de Mozilla Firefox ile açmayı deneyin. Eğer aynı sorun mevcutsa tema bozuk olabilir yok sadece explorer'da oluyorsa temanız explorer uyumlu değildir. Benim de kullandığım bir temada explorer da açılır menüler gözükmüyor uyumlu olmadığı için.
  • 10-01-2011, 23:18:49
    #3
    mozillada gayet güzel açılıyor hocam fakat arkadaşların wp sitelerini gayet düzgün açıyor, benımkını bozuk açıyor, deiğin gibi olsa hepsinde aynı sorunu yapmazmı
  • 10-01-2011, 23:23:54
    #4
    Sitenin her yerinde mi aynı yapıyor? Örneğin, tekil bir sayfaya girdiğinizde de kayma var mı?
    Eğer yoksa problemin kaynağını, siteye eklediğiniz yazılardan birinde kapanmayan bir html etiketi olması olabilir. Son eklediğiniz yazıları geçici olarak yayından çekerseniz ve düzelme olursa, demek ki problem yazılardan kaynaklanıyordur.
  • 10-01-2011, 23:26:42
    #5
    Hocam sitenın her yerinde aynı sorun var sola yapışık çıkıor aradı taradım temayı sildim başka tema ekledim yok hep aynı sorun devam ediyor çıkamadım işin içinden
  • 11-01-2011, 17:05:04
    #6
    Yokmu yardımcı olacak arkadaşlar
  • 15-01-2011, 16:59:01
    #7
    tmm arkadaşlar porblem üzeltilmiştir yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler