Slm üstadlar
Sitemin temasında çözemediğin bi sorun oluştu
sitemi explorer'dan açınca sola yapışık açılıyor, footer kısmı daralmış ve ara butonu kaymış bi vaziyette.
Işin garip kısmı ise temamı siliyorum başka bi tema yükleyip etkinleştiriyorum oda aynı şekilde sola yapışık ve sağı solu kaymış bi şekilde çıkıyor.
Bunun sebebi ne olabilir.
Yardımlarınız için teşekkürler.
Temamda anlaşılmayan bi sorun var (yardım arkadaşlar)
6
●320
- 10-01-2011, 23:23:54Sitenin her yerinde mi aynı yapıyor? Örneğin, tekil bir sayfaya girdiğinizde de kayma var mı?
Eğer yoksa problemin kaynağını, siteye eklediğiniz yazılardan birinde kapanmayan bir html etiketi olması olabilir. Son eklediğiniz yazıları geçici olarak yayından çekerseniz ve düzelme olursa, demek ki problem yazılardan kaynaklanıyordur.