Slm üstadlar
Sitemin temasında çözemediğin bi sorun oluştu
sitemi explorer'dan açınca sola yapışık açılıyor, footer kısmı daralmış ve ara butonu kaymış bi vaziyette.
Işin garip kısmı ise temamı siliyorum başka bi tema yükleyip etkinleştiriyorum oda aynı şekilde sola yapışık ve sağı solu kaymış bi şekilde çıkıyor.
Bunun sebebi ne olabilir.
Yardımlarınız için teşekkürler.