Gezi Bloğuma başka bir gezi bloğundan her yenş konu için pingback yapılıyor bu neden yapılır onaylamalı mıyım yoksa zararlımıdır benim sitem için. Fikirlerinizi alabilir miyim. engellemelimiyim teşvik mi etmeliyim yani?
sitesine baktım yazımı oldugu gibi koymuş beni linklerim de dahil yani bir zararı yok . peki benim linklerimi silerse haberim olursa bişey yapamıyorum sanırım değil mi ?