• 10-12-2010, 15:13:14
    #1
    Gezi Bloğuma başka bir gezi bloğundan her yenş konu için pingback yapılıyor bu neden yapılır onaylamalı mıyım yoksa zararlımıdır benim sitem için. Fikirlerinizi alabilir miyim. engellemelimiyim teşvik mi etmeliyim yani?
  • 10-12-2010, 16:36:29
    #2
    ping benim bildiğim önemli bişey. Arama motorlarında yükselmeni sağlıyor. Daha kolay index almanı. Ama pingback bi bilgim yok
  • 10-12-2010, 16:39:03
    #3
    alıntı içerik alip kendi sitesine koyduğu anlamına geliyor bildiğim kadarıyla bir zararı olacağını sanmam.
  • 11-12-2010, 09:58:36
    #4
    sitesine baktım yazımı oldugu gibi koymuş beni linklerim de dahil yani bir zararı yok . peki benim linklerimi silerse haberim olursa bişey yapamıyorum sanırım değil mi ?