Gezi Bloğuma başka bir gezi bloğundan her yenş konu için pingback yapılıyor bu neden yapılır onaylamalı mıyım yoksa zararlımıdır benim sitem için. Fikirlerinizi alabilir miyim. engellemelimiyim teşvik mi etmeliyim yani?