Popho v3 temasına twitter entegre etmek
15
●1.120
- 27-10-2010, 19:10:11ben yardımcı oLayım hocam ilk önce o " 82 " hatasını düzeltelim
<div class="twittersitem">
kodumuzu Header.php de bulup hemen üstüne
<?php if (get_option('enable_468')=='yes') { ?>ekLiyoruz
sonra görünmücektir onun içinde admin panele girip " BEYAZ " Hocamın eklediği " Popho V3 " adlı menüye girip
" 468 Üst Kısım Reklam Açılsın Mı? " Kısmını evet yapıcaz ve o kısmı aktif edicez.
ve bir satır altındaki TEXT alanının içini de silip kaydettiğimiz zaman sistem aktifdir
SeLametle.