ben yardımcı oLayım hocam ilk önce o " 82 " hatasını düzeltelim

<div class="twittersitem">
kodumuzu Header.php de bulup hemen üstüne

<?php if (get_option('enable_468')=='yes') { ?>
ekLiyoruz

sonra görünmücektir onun içinde admin panele girip " BEYAZ " Hocamın eklediği " Popho V3 " adlı menüye girip

" 468 Üst Kısım Reklam Açılsın Mı? " Kısmını evet yapıcaz ve o kısmı aktif edicez.
ve bir satır altındaki TEXT alanının içini de silip kaydettiğimiz zaman sistem aktifdir

SeLametle.