• 23-09-2010, 19:14:29
    #1
    Eklenti muhteşem olmasına muhteşem ama kullanımı hakkında en ufak bir fikre sahip değilim. E-mail adresine kod gönderiyolar sanırım beklemedeyim. İnternettende baktım hiç bi Türkçe sayfada açıklama yapılmamış...

    Demo: http://livefyre.com/

    WP Plugin: http://wordpress.org/extend/plugins/livefyre-comments/
  • 23-09-2010, 20:44:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bu eklenti intensedebate ileaynı özelliklere sahip. Aynısı diyebiliriz. Farklı birşey yok. Yorumlar kısmını özelleştiriyor. Kendi sitemde deneyeceğim buraya resim olarak aktaracağım.

    livefyre örnek isteyen varsa; http://blog.livefyre.com/its-been-a-...s-on-livefyre/

    girsinler, yorumlar kısmına bakabilirsiniz. Ancak bence intensedebatetavsiye ederim.
  • 23-09-2010, 20:49:44
    #3
    www.arslania.com
    Muratson_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu eklenti intensedebate ileaynı özelliklere sahip. Aynısı diyebiliriz. Farklı birşey yok. Yorumlar kısmını özelleştiriyor. Kendi sitemde deneyeceğim buraya resim olarak aktaracağım.

    livefyre örnek isteyen varsa; http://blog.livefyre.com/its-been-a-...s-on-livefyre/

    girsinler, yorumlar kısmına bakabilirsiniz. Ancak bence intensedebatetavsiye ederim.
    Yaklaşık olarak aynı.Ama stil giydirme konusunda ID daha basit sanki.
  • 23-09-2010, 20:59:08
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ID tasarım konusunda basit ancak çekici. Ayrıca livefyre geç açılıyor ve oylama/cevap için illaki kayıt olman gerekli veya giriş(face/twit) yapman gerekli. Ancak ID 'De bu daha basit/kolay. Kısacası daha basit ve sade hatta çekici

    Kesinlikle ID
  • 23-09-2010, 22:17:51
    #5
    Açıkcası bende ID'yi daha çok beğendim, türkçesi var mıdır?

    Edit: Evet varmış
  • 23-09-2010, 22:38:20
    #6
    Muratson_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ID tasarım konusunda basit ancak çekici. Ayrıca livefyre geç açılıyor ve oylama/cevap için illaki kayıt olman gerekli veya giriş(face/twit) yapman gerekli. Ancak ID 'De bu daha basit/kolay. Kısacası daha basit ve sade hatta çekici

    Kesinlikle ID
    ID ne hocam tam olarak
  • 23-09-2010, 22:59:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    IntenseDebate (ID)... ; sitenizdeki yorumlara güzellik katar.
    LiveFyre (LF)... ; sitenizdeki yorumlara güzellik katar.

    ID örnek; tıklayınız
    LF örnek; tıklayınız

    Yukarıda örnek verdiğim sitelere girersen ve yorumlara göz atarsan değişik şekilde tasarımları var. İşte onları yapan EKLENTİ ... Eklentiler ise ID ve LF... Örnekler ise yukarıda
  • 23-09-2010, 23:27:13
    #8
    ID gerçekten güzelmiş ben geçenlerde kurmuştum çok süper
  • 24-09-2010, 00:56:00
    #9
    Aslında kötümü iyimi tam karar veremedim ama Kullanıcı sayfası yerine başka bir siteye yönlendiriyo. Ama oda çok eksi sayılmaz, enteresan bi yöntemi var...

    Bu arada wordpress te kullanıcılar için sayfa oluşturmak mümkün mü? birebir aynısı olması mümkün değil ama örneğin: joomla => community builder yada jomsocial