Muratson_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ID tasarım konusunda basit ancak çekici. Ayrıca livefyre geç açılıyor ve oylama/cevap için illaki kayıt olman gerekli veya giriş(face/twit) yapman gerekli. Ancak ID 'De bu daha basit/kolay. Kısacası daha basit ve sade hatta çekici

Kesinlikle ID
ID ne hocam tam olarak