Kendi yapımım - Bloglara Otomatik Yorum - ( Commentator)
133
●10.552
- 26-12-2010, 00:57:18Dostum eline sağlık teşekkürler ancak geçende dikkatimi çekmişti münferittir diye pek üstüne düşmemiştim. Bugünde bir kontrol edeyim dedim aşağı yukarı 100 blog kontrol ettim hiç birinde yorum görünmüyor. Kendi siteme göndereyim dedim 2 tane bloguma gönderdim onlardada ne spamda nede başka bir yerde hiç bir yerde yok. Bir kaç arkadaş daha yazmış. Program sanırım yorumları göndermiyor.
- 29-12-2010, 19:30:20Daha önce indirmistim arsivde duruyordu.Upload ettim.Buyrun indirin.
http://hotfile.com/dl/92843870/083a9...tator.exe.html - 09-01-2011, 08:48:45Üyeliği durduruldutekrar upload edermisin ?sever2k7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle