• 07-09-2010, 05:44:57
    #1
    Üyeler kayıt olunca giden mail şablonunu tamamen düzenlemek istiyorum.Bunu eklentiyle yaptım ama konu başlığında ve mesajda türkçe karakter sorunu oluşuyor wp-mail.php tema mail dosyasını eklenti dosyalarınıhepsini utf-8 yaptım gene değişen bir şey olmadı. Burada ki gibi yaptığımda sorun olmuyor ama bu seferde mail içeriğini ve konu başlığına bir değişiklik yapamıyorum.

    Bu mail düzenlemeyi nasıl çözerim daha önce yapan varmı?
  • 07-09-2010, 18:05:03
    #2
    Sorun hala devam ediyor.Yardımcı olucak arkadaş yok mu?
  • 08-09-2010, 03:25:04
    #3
    detaylı bakamadım lakin wp_mail_original_content filtresi ile sorununuzu çözebilirsiniz gibi geliyor
  • 09-09-2010, 00:26:55
    #4
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detaylı bakamadım lakin wp_mail_original_content filtresi ile sorununuzu çözebilirsiniz gibi geliyor
    Dediğin yerdeki kodda baktım açıklamadan pek bir şey anlamadım ama koddaki apply_filters filitresini kaldırdım.Değişen bir şey yok ayrıca bunu yeni fark ettim benim utf8 çevirdiğim eklenti dosyası yükledikten sonra bir işlem yaptığımda ANSI kodlamasına dönüşüyor.Sadece eklenti değil wp-mail gibi ana dosyalarda bunu neden yapmışlar bilmiyorum.Ama sanırım eklenti dosyasını devam utf-8 olsa sorun çözülücek diğer eklentilerde öyle oldu.

    Sana zahmetim çok oldu ama bu konuda bana yardımcı olursan sevinirim bir haftadır çıldırtıcak beni bu karakter sorunu
  • 09-09-2010, 04:49:49
    #5
    Sonunda sorunu çözdüm.

    wp-includes/class-phpmailer.php dosyasındaki aşağıdaki bölümü bulun

       * Sets the CharSet of the message.
       * @var string
       */
      var $CharSet           = 'iso-8859-1';
    aşağıdaki kodla değiştirin
       * Sets the CharSet of the message.
       * @var string
       */
      var $CharSet           = 'iso-8859-1';
    Gördüğünüz gibi sadece charset değişkeni utf-8 olucak onun dışındada bir değişiklik yok. seemsiyah yardımların için tekrar saol.İyi çalışmalar.
  • 20-02-2013, 19:33:57
    #6
    uft-8 yaptım benim sitemde olmadı " windows-1254 " yaptım oldu