• 03-07-2010, 01:27:27
    #1
    Googital.com
    Merhaba arkadaşlar, IE 7 de siteye girişte temam donma sorunu ile karşılaşıyor fakat aynı temaya sahip olan diğer sitemde hiçbi sorun yok.

    Anasayfada hiç birşeye tıklıyamıyorum.
    yardım edermisiniz(:

    IE7de donma yapan sitem

    Buda Aynı temaya sahip olupda sorunsuz çalışan sitem.

    Umarım açıklayıcı olmuştur
  • 03-07-2010, 02:21:10
    #2
    Googital.com
    IE 8 de donuyomuş bu arada, bende 7 sanmıştm.
  • 03-07-2010, 03:44:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    gayet guzel acıyor sp2 de + bilmem diyems ana şimdiden
  • 03-07-2010, 21:25:46
    #4
    Googital.com
    Adsiz1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet guzel acıyor sp2 de + bilmem diyems ana şimdiden
    Yeni uyarladığım temada donma sorunu olduğu için eski temama geçtim tekrar. yardım edicek arkadaslar aranıyor. iyi günler