Adsiz1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gayet guzel acıyor sp2 de + bilmem diyems ana şimdiden
Yeni uyarladığım temada donma sorunu olduğu için eski temama geçtim tekrar. yardım edicek arkadaslar aranıyor. iyi günler