Konu
IE7 Temada donma sorunu acil bakabilirmisiniz(:
03-07-2010, 21:25:46
#4
Emrah
Googital.com
Adsiz1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gayet guzel acıyor sp2 de + bilmem diyems ana şimdiden
Yeni uyarladığım temada donma sorunu olduğu için eski temama geçtim tekrar. yardım edicek arkadaslar aranıyor. iyi günler