Merhaba arkadaşlar
Yorum kısmında sadece ad ve mail olmasını istiyorum.Siteniz kısmını kaldırmak için sanırım comments.php editlemek gerekiyor denedim yapamadım yardımcı olabilirmisiniz.Teşekkürler
Yardım - Yorum kısmından siteniz kısmını kaldırma
6
●471
- 28-05-2010, 15:05:04Justian0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o kısmı kaldırmışım önceden şuan bakıyorum o kod yok - 29-05-2010, 18:39:02dediim kısmı komple kaldır sadece yazdıgım yeri kaldırmıcan ordaki kodu komple kaldıracaksınSekoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-05-2010, 16:59:29Bu arkadaşın dediği doğru.Ben admin panelinden kaldırdım ancak orası bende işlemiyor ftpden baktım kod duruyor kaldırdım işlem tamamdırJustian0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle