• 27-05-2010, 22:23:10
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    Yorum kısmında sadece ad ve mail olmasını istiyorum.Siteniz kısmını kaldırmak için sanırım comments.php editlemek gerekiyor denedim yapamadım yardımcı olabilirmisiniz.Teşekkürler
  • 28-05-2010, 00:08:14
    #2
    commenst'den <?php echo $comment_author_url; ?> kodun oldugu yeri silersen kaldırmış olursun
  • 28-05-2010, 00:09:38
    #3
    profilimden msn eklersen yardımcı olayım bire-bir
  • 28-05-2010, 15:05:04
    #4
    Justian0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    commenst'den <?php echo $comment_author_url; ?> kodun oldugu yeri silersen kaldırmış olursun

    o kısmı kaldırmışım önceden şuan bakıyorum o kod yok
  • 29-05-2010, 18:39:02
    #5
    Sekoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kısmı kaldırmışım önceden şuan bakıyorum o kod yok
    dediim kısmı komple kaldır sadece yazdıgım yeri kaldırmıcan ordaki kodu komple kaldıracaksın
  • 29-05-2010, 21:00:47
    #6
    functions.php dosyasına bakın bi ordan çekiyodur.eğer comments.php den kaldırdıysanız.
  • 30-05-2010, 16:59:29
    #7
    Justian0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    commenst'den <?php echo $comment_author_url; ?> kodun oldugu yeri silersen kaldırmış olursun
    Bu arkadaşın dediği doğru.Ben admin panelinden kaldırdım ancak orası bende işlemiyor ftpden baktım kod duruyor kaldırdım işlem tamamdır