Merhaba arkadaşlar
Yorum kısmında sadece ad ve mail olmasını istiyorum.Siteniz kısmını kaldırmak için sanırım comments.php editlemek gerekiyor denedim yapamadım yardımcı olabilirmisiniz.Teşekkürler