• 03-05-2010, 02:50:11
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba;

    Sunucumu başka bir firmaya taşıdım.Hersey normal gayet güzel calısıyor.Wordpress'de değişiklik yapmaya calısıyorum örneğin metin kutusundan bir yazı kaldırmaya calısıyorum siliyorum kaydet'e basıyorum sonra sayfayı yeniliyorum silinmemiş..Değişiklik yapamıyorum yani..Bunun sebebi nedir karşılaşan varmı ? Windows sunucu iis 7.5
  • 03-05-2010, 12:52:13
    #2
    hiçkimsenin başına gelmedimi boyle bir olay ya?
  • 03-05-2010, 13:11:14
    #3
    wordpress sistemi daha çok linuxu seven bi sistem ve windowsda sorun yaşayan çok arkadaşım oldu.bu konuya pek hakim degilim açıkcası ama belki sorun budur.
  • 03-05-2010, 13:18:18
    #4
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wordpress sistemi daha çok linuxu seven bi sistem ve windowsda sorun yaşayan çok arkadaşım oldu.bu konuya pek hakim degilim açıkcası ama belki sorun budur.
    İyide bundan onceki calıstıgım sunucudaki işletim sistemide windows 'du.Herhangibi bir sorunu yoktu gayet'de hızlıydı.Server 2008 tabanında calısıyorum.
  • 03-05-2010, 13:35:03
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Cache tarzı herhangibi bir eklentiniz yüklü mü? Ayrıca tarayıcının geçmişini ve çerezlerini boşaltıp baktınız mı? En son olarak tema değiştirip denediniz mi? Tüm bunları yaptım ama aynı diyorsanız sorun host aldığınız firmayı bağlar. Sistemlerinde bir şey eksik olabilir.
  • 03-05-2010, 13:37:20
    #6
    KonyaShell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cache tarzı herhangibi bir eklentiniz yüklü mü? Ayrıca tarayıcının geçmişini ve çerezlerini boşaltıp baktınız mı? En son olarak tema değiştirip denediniz mi? Tüm bunları yaptım ama aynı diyorsanız sorun host aldığınız firmayı bağlar. Sistemlerinde bir şey eksik olabilir.
    hayır sadece zend optimizer kurdum okadar.Sunucum Dedicated.Temayı değiştiriyorum orada bir problem yok.Ama tema içerisine kod ekleyemiyorum veya silemiyorum onceki haline geri donuyor.
  • 03-05-2010, 14:52:08
    #7
    rob33n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyide bundan onceki calıstıgım sunucudaki işletim sistemide windows 'du.Herhangibi bir sorunu yoktu gayet'de hızlıydı.Server 2008 tabanında calısıyorum.
    ben windows server hiç kullanmadım ama kullanan arkadaşlar çok sorun yaşamış.r10 da da bikaç konu görmüştüm hatta bunla ilgili.bagzı sitelerde en başda sorun çıkarır,bagzı sitelerde bi süre sonra bagzılarında ise çıkarmaz diyorlardı.ama söyledigim gibi ben windows kullanmadıgım için sadece duydugumu söyledim
  • 03-05-2010, 17:27:03
    #8
    Sorun yazılabilir hale gelememesidir değişiklik kayıt edemiyorsunuz. Plesk panelinize giriş yaparak gerekli dosyalarınıza chmod değeri veriniz özelikle .htcassesinize yazma izni verin. veritabanızı optimize edin.