İyide bundan onceki calıstıgım sunucudaki işletim sistemide windows 'du.Herhangibi bir sorunu yoktu gayet'de hızlıydı.Server 2008 tabanında calısıyorum.
ben windows server hiç kullanmadım ama kullanan arkadaşlar çok sorun yaşamış.r10 da da bikaç konu görmüştüm hatta bunla ilgili.bagzı sitelerde en başda sorun çıkarır,bagzı sitelerde bi süre sonra bagzılarında ise çıkarmaz diyorlardı.ama söyledigim gibi ben windows kullanmadıgım için sadece duydugumu söyledim