• 23-02-2010, 16:02:29
    #1
    Ark.lar siteme bir çok iletişim formlarını kurdum ve gayet güzel görünümlerinde hiçbir sorun yok buraya kadar gayet güzel.. fakat hangi form eklentisini kurduysam bir türlü formun göndereceği adrese gönderemiyorum, mail server ile alakası olabileceğini düşünüyorum ama bir türlü çözemedim
  • 23-02-2010, 16:29:00
    #2
    Fast and Secure Contact Form kullanıyorum sorunsuz çalışıyor.Eklentinin ayar sayfasından istediğiniz bir mail adresi yazarak oraya yollatabilirsiniz.
  • 23-02-2010, 16:33:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Cform Eklentisinide Kullanabilirsin. Tavsiye Ederim.
  • 23-02-2010, 16:35:56
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    "Contact form 7" denedin mi?
  • 23-02-2010, 16:43:57
    #5
    şu anda contact form7 yüklü zaten ilk mesajda da söylediğim gibi denemediğim iletişim form eklentisi kalmadı hiçbirinde gönderemedim..
  • 23-02-2010, 16:47:21
    #6
    Flex Contact Form kullanıyorum, sorunsuz çalışıyor.
  • 23-02-2010, 17:11:07
    #7
    "Contact form 7" de sorunsuz şekilde düzenleyebilirsin. Resme göz at istersen.

  • 23-02-2010, 17:25:43
    #8
    Ark.lar ya ben anlatamadım yada siz anlamak istemiyorsunuz 3.kez söylüyorum yükleyip denemediğim form eklentisi kalmadı ve hiçbirinde de mailime gelmedi formdaki içerikler Tavsiyeleriniz için teşekkürler ama tavsiye de değil bana bu sorunun çözümü lazım maalesef
  • 23-02-2010, 17:43:50
    #9
    flashdance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ark.lar ya ben anlatamadım yada siz anlamak istemiyorsunuz 3.kez söylüyorum yükleyip denemediğim form eklentisi kalmadı ve hiçbirinde de mailime gelmedi formdaki içerikler Tavsiyeleriniz için teşekkürler ama tavsiye de değil bana bu sorunun çözümü lazım maalesef
    Başka bir mail adresiyle deneyin.Gereksize düşüyordur muhtemelen.