Ark.lar siteme bir çok iletişim formlarını kurdum ve gayet güzel görünümlerinde hiçbir sorun yok buraya kadar gayet güzel.. fakat hangi form eklentisini kurduysam bir türlü formun göndereceği adrese gönderemiyorum, mail server ile alakası olabileceğini düşünüyorum ama bir türlü çözemedim