En İyi Kalıcı Bağlantılar ?
11
●959
- 10-01-2010, 03:17:27eğer sdsdsd/ index li konun var ve sen sfdf.html yapacaksan kayıp olur + html daha iyi die bilinir.cmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2010, 03:45:37evet malesef ki ziyaretci gönderen indexlerin de no faund hatası verecek gerci bunu sanırım ayarlayabiliyoruz da tam bilmiyorum araştır bir istersen gene
- 10-01-2010, 03:50:49sonuna html eklemen çok sey farkettırmiyecekki bu sekilde kalsın sonuçta aynı bu sekılde dosya olarak goruyor obur turlu sayfa olarak goruyorcmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2010, 05:37:47Evet haklısınız.En iyisi olduğu gibi bırakmak.Cod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle