Cod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonuna html eklemen çok sey farkettırmiyecekki bu sekilde kalsın sonuçta aynı bu sekılde dosya olarak goruyor obur turlu sayfa olarak goruyor
Evet haklısınız.En iyisi olduğu gibi bırakmak.