• 06-12-2009, 14:46:33
    #10
    Önemli değil arkadaşlar, saygı duymanız yeterli oluyor. Fakat bir sorunumuz var, ben o temayı artık kullanmıyorum sitemde. Demo olarak eklenen adresim kaldırılırsa iyi olur çünkü farklı bir tema kullanıyorum ve gören arkadaşlar şu anki temam sanıp indirip, sonra küfredebilirler..
  • 06-12-2009, 23:27:50
    #11
    teşekkürler saolasın
  • 07-12-2009, 00:03:48
    #12
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önemli değil arkadaşlar, saygı duymanız yeterli oluyor. Fakat bir sorunumuz var, ben o temayı artık kullanmıyorum sitemde. Demo olarak eklenen adresim kaldırılırsa iyi olur çünkü farklı bir tema kullanıyorum ve gören arkadaşlar şu anki temam sanıp indirip, sonra küfredebilirler..
    tamadır kardesim