Önemli değil arkadaşlar, saygı duymanız yeterli oluyor. Fakat bir sorunumuz var, ben o temayı artık kullanmıyorum sitemde. Demo olarak eklenen adresim kaldırılırsa iyi olur çünkü farklı bir tema kullanıyorum ve gören arkadaşlar şu anki temam sanıp indirip, sonra küfredebilirler..