• 18-11-2009, 16:26:34
    #19
    Türkçe isim koyarsanız daha güzel olur sanki..
  • 18-11-2009, 17:11:33
    #20
    Themeforest 'te müşterilerin çoğu yabancı bu yüzden yabancı isim koyuyorum

    Bu arada widgetı bitirdim. Admin panelinden Featured kategoriyi seçiyorsunuz. Daha sonra Widgetı eklerken Widget Title ve kaç tane post gözükmesini istediğinizi giriyorsunuz.
  • 18-11-2009, 17:37:53
    #21
    Footer 'ı yapmaya başladım. Flickr, Twitter ve Linkleri gösterecek
  • 18-11-2009, 18:48:23
    #22
    Footer 'dan tam emin değilim arkadaşlar. Başlıklara ufak iconlar koyucam ama yinede birşeyler eksik gibi geldi
  • 18-11-2009, 23:36:35
    #23
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Üstad bu temaya ajax kullanacakmısın? Varmı onerin bizlere? Tavsiyede olabilir..
  • 19-11-2009, 00:33:23
    #24
    Ajax kullanmıycam zaten genelde kullanılmıyor.

    Tek önerim whitespacei iyi kullanmak ve sadelik çok önemli.
  • 19-11-2009, 01:08:41
    #25
    Hocam footer gayet iyi olmuş yok tema tasarımı. copyright falan bunları ekleme oraya olduğu gibi kalsın.

    Hocam birde kategori kısmını hala öyle bırakmışsın.

    Oraya şimdiki önerim kategori ve arşivi 2 sütuna böl ve ufacık bir çizgi geçsin aralarından. eklenen kategori ve arşiv sırasıyla eşit bir şekilde sağlı sollu listelensin
  • 19-11-2009, 02:20:26
    #26
    bence tema çok karışık neyin erde oldğu neyin ne olduğu belli değil birde nedense tümü ingilizce onu anlayamadım umarım bitince güzel olur
  • 19-11-2009, 02:44:01
    #27
    bilgic üstat temayı yabancı sitede satacağı için ingilizce yapmakta ama türkçe talep eden olursada türkçeye çevirip verir yani.s