Yeni Temam - Future Blogger, Yorumlarınız lazım
27
●1.352
- 17-11-2009, 21:45:44Bu arada twitter linkini ekledim. Heralde akşamda footerı yaparım.
- 17-11-2009, 21:59:29
- 17-11-2009, 22:33:51Çok güzel görünüyor hocam elinize sağlık bence sidebar da biraz daha değişik bir kaç widget kullanabilirsiniz mesela twitter için özel bi alan tasarlayabilirsiniz ve sidebarı biraz daha tamamlayacı (belki de şuanda daha yapımda olduğu için boş gibi duruyor.) yapmanızı tavsiye ederim hocam.

çok sağol!