• 17-11-2009, 21:45:44
    #10
    Bu arada twitter linkini ekledim. Heralde akşamda footerı yaparım.
  • 17-11-2009, 21:53:28
    #11
    Güzel tema olmuş, footerda eklenince daha güzel olacaktır
  • 17-11-2009, 21:59:29
    #12
    Asıl planım sidebara featured postları koymak widget olarak:
    (photoshop)
  • 17-11-2009, 22:00:35
    #13
    Sidebardaki featured kısmını slide şeklinde yapabilirsen daha güzel olur sanırım. diğer türlü çok fazla yer kaplayacaktır
  • 17-11-2009, 22:08:23
    #14
    Hmmm iyi fikir çok sağol!
  • 17-11-2009, 22:27:43
    #15
    evet twitter kuşçuğu iyi konmuş oraya.

    birde Recent Comments falan filan varya sidebar'da onlarında puntosunu ufalt. Yazı başlığı kadar olmasın.
  • 17-11-2009, 22:33:51
    #16
    Çok güzel görünüyor hocam elinize sağlık bence sidebar da biraz daha değişik bir kaç widget kullanabilirsiniz mesela twitter için özel bi alan tasarlayabilirsiniz ve sidebarı biraz daha tamamlayacı (belki de şuanda daha yapımda olduğu için boş gibi duruyor.) yapmanızı tavsiye ederim hocam.
  • 18-11-2009, 15:13:00
    #17
    Sağ tarafa featured kısmını ekledim ama daha bitmedi.
  • 18-11-2009, 16:03:40
    #18
    Featured kısmını widget yapmaya çalışıcam şimdi