• 15-11-2009, 09:23:52
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Bir Tane ***** Siteme Wp Kurdum.Dünden Beri Sitem Hackleniyor.İlk Önce Ayyıldız Hacker Timleri Hackeledi.Sitenin Tüm Dosyalarını Silmiştiler.Akşam yedekleri Attım.Sabah Kalktım Bu Seferde KatliamTeam Diye Bir Hackerler Hackledi.Kötü İçerik Yayınlamaya Devam Edersem Sistemimi Kapatacaklarmış.Bilmem ne.Bunlar Wordpress'in hangi açığından giriyorlar siteme index atıyorlar.Ayrıca Siteme Giriş Yapıldığında Önce Uyarı Sayfası Çıkacak Orda Evet 18 Yaşından Büyüğüm veya Değilim Şeklinde Butonlar yaparsam index.php dosyasına nasıl yonlendirecem bu konuda bilgi Verirmisiniz.Şimdilik Siteye Bir Uyarı Sayfası Attım Ancak.Asıl Sayfaya Yonlendiremedim.Yardımlarınızı Bekliyorum.
  • 15-11-2009, 09:25:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    site kategorisi nedir?
  • 15-11-2009, 09:28:11
    #3
    Adutl +18 İçerik Var sitede.
  • 15-11-2009, 09:47:06
    #4
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    pluginler acigi olmasin. veya hosttan !!

    bu kendini hacker zanneden bebeler hep pluginlerin acigindan faydalanalar exploit ile saldirirlar...
  • 15-11-2009, 09:51:30
    #5
    Hangi Sebepten Olduğunu Bulamadım.Aksilik Şudur ki Site de Google'deki Aramalarda Üst Sayfalara Çıkmakta ve Hitleri Günden Güne Artmakta.Bir Çözüm Getirmem Lazım. Yardımlarınızla İnşallah Bu Sorunu Çözeceğimi Umuyorum
  • 15-11-2009, 10:07:40
    #6
    Versiyon nedir ?
  • 15-11-2009, 10:14:25
    #7
    2,8,6 yükle bende de vardı düzeldi
  • 15-11-2009, 10:18:02
    #8
    SinemaBonus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Versiyon nedir ?
    Versiyon olarak 2.7.1 kullanıyorum Genelde kullanışlı olduğu için.Ancak Bu Şahıslar'dan Ayyıldız Team Olanı Tüm Wp Dosyalarını Silmiş.Diğer KatliamTeam olanlar Sadece İndex Atmışlardı.Bunlar Sürüm'den veya Başka BirŞeyden Nasıl İndex Değiştirebilirler.Sitenin Bir Yerden Açığı Var Diyorlar confing.php 'de Felan Diyorlar.Ne yapacagımı Şaşırdım
  • 15-11-2009, 11:35:19
    #9
    2.8.6 sürümüne Geçirdim Ftp Degiştirdim Bakalım.Daha Ne yapmamız Gerek Bilgilendirme Yapabilecek olan Biri Var mı.Aynı Sorunu Yaşamak İstemiyorum Bir Daha