SinemaBonus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Versiyon nedir ?
Versiyon olarak 2.7.1 kullanıyorum Genelde kullanışlı olduğu için.Ancak Bu Şahıslar'dan Ayyıldız Team Olanı Tüm Wp Dosyalarını Silmiş.Diğer KatliamTeam olanlar Sadece İndex Atmışlardı.Bunlar Sürüm'den veya Başka BirŞeyden Nasıl İndex Değiştirebilirler.Sitenin Bir Yerden Açığı Var Diyorlar confing.php 'de Felan Diyorlar.Ne yapacagımı Şaşırdım