• 19-10-2009, 00:02:34
    #64
    Üyeliği durduruldu
    buna bot yapabilecek biri yok mu ?
  • 20-10-2009, 09:46:31
    #65
    Yapan olursa iyi ol ur herkez faydalanır.
  • 20-10-2009, 18:37:44
    #66
    Üyeliği durduruldu
    ben yapacak varsa parasıyla yaptırmak istiyorum sanki bir zamanlar görüyordum ama arama yapıyorum bulamıyorum
  • 24-10-2009, 13:22:02
    #67
    Yapacak biri elbette çıkar. İş veren bölümüne konu açarsan daha ayrıntılı bilgi edinebilirsin.
  • 28-10-2009, 18:13:21
    #68
    bu temanın her şeyi iyi güzel paylaşımda iyide böyle paylaşımı ben yapsam (olsa zaten yaparım) bir site oluşturur ayarlarını yapar içine ana sayfayı dolduracak kadar oyun atar hiç insanları uğrastırmam ve direk site yedeğini rapid e yükler öle veririm 3 gündür kuramadım temayı
  • 28-10-2009, 23:40:51
    #69
    Üyeliği durduruldu
    hasan1963 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu temanın her şeyi iyi güzel paylaşımda iyide böyle paylaşımı ben yapsam (olsa zaten yaparım) bir site oluşturur ayarlarını yapar içine ana sayfayı dolduracak kadar oyun atar hiç insanları uğrastırmam ve direk site yedeğini rapid e yükler öle veririm 3 gündür kuramadım temayı
    Hocam ben onunla da kalmaz bir de soda ikram ederdim. Mideye iyi gelir.
  • 29-10-2009, 01:35:57
    #70
    eline sağlık kurdum çalışıyor çokta güzel tşk ederim tekrar
  • 29-10-2009, 05:00:12
    #71
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    <embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://www.siteninadresi.com/oyun.swf"></embed>
    şeklinde oun eklememiz gerektiğini söylediniz.

    ie de baktığımda oyunların çalışmadığını gördüm ff da sorun yok.

    neden oyunlar iexplorer de çalışmıyor ?
  • 29-10-2009, 11:26:56
    #72
    hasan1963 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu temanın her şeyi iyi güzel paylaşımda iyide böyle paylaşımı ben yapsam (olsa zaten yaparım) bir site oluşturur ayarlarını yapar içine ana sayfayı dolduracak kadar oyun atar hiç insanları uğrastırmam ve direk site yedeğini rapid e yükler öle veririm 3 gündür kuramadım temayı
    neyini kuramadın

    spider58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben onunla da kalmaz bir de soda ikram ederdim. Mideye iyi gelir.
    aynen öyle

    seyretal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eline sağlık kurdum çalışıyor çokta güzel tşk ederim tekrar
    eyvallah

    eNCeLaDuSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://www.siteninadresi.com/oyun.swf"></embed>
    şeklinde oun eklememiz gerektiğini söylediniz.

    ie de baktığımda oyunların çalışmadığını gördüm ff da sorun yok.

    neden oyunlar iexplorer de çalışmıyor ?
    demo siteden baktın sanırım. ( eğer demo siteden bakmadıysan adresini pm le bir bakalım ) Demo siteye oyunları eklediğim sitelerdeki swf ler uçmuş. o yüzden çoğu oyun çalışmıyor.
    Ama http://erkekler.biz/avla-savas.html http://erkekler.biz/ben10-yol-yap.html bu linklerdeki ve 10-15 linkte daha oyun çalışıyor . iki browserdada deneyebilirsiniz. herhangi bir sorun yok. Sorun oyunların swf leri ile ilgili ..