bu temanın her şeyi iyi güzel paylaşımda iyide böyle paylaşımı ben yapsam (olsa zaten yaparım) bir site oluşturur ayarlarını yapar içine ana sayfayı dolduracak kadar oyun atar hiç insanları uğrastırmam ve direk site yedeğini rapid e yükler öle veririm 3 gündür kuramadım temayı

neyini kuramadın
Hocam ben onunla da kalmaz bir de soda ikram ederdim. Mideye iyi gelir.
aynen öyle
eline sağlık kurdum çalışıyor çokta güzel tşk ederim tekrar
eyvallah
<embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://www.siteninadresi.com/oyun.swf"></embed>
şeklinde oun eklememiz gerektiğini söylediniz.
ie de baktığımda oyunların çalışmadığını gördüm ff da sorun yok.
neden oyunlar iexplorer de çalışmıyor ?
demo siteden baktın sanırım. ( eğer demo siteden bakmadıysan adresini pm le bir bakalım ) Demo siteye oyunları eklediğim sitelerdeki swf ler uçmuş. o yüzden çoğu oyun çalışmıyor.
Ama
http://erkekler.biz/avla-savas.html http://erkekler.biz/ben10-yol-yap.html bu linklerdeki ve 10-15 linkte daha oyun çalışıyor . iki browserdada deneyebilirsiniz. herhangi bir sorun yok. Sorun oyunların swf leri ile ilgili ..