• 08-09-2024, 19:09:35
    #1
    Opseques blog v3 temasının v3.1 versiyonunu çıkartmayı düşündüm çünkü istekler ve düzeltilmesi gereken alanlar var.

    3.1 versiyonunda olmasını istediğiniz özellik veya düzenleme nedir?

    Şuanlık benim listemde olanlar;
    header text mobil margin
    youtube iframe mobilde taşmasın
    reklamlar dan emin ol kategori sayfasında taşmış
    içindekiler e tıklayınca metne gitmiyor, başlıklara id eklediğinden emin olsun
    sidebar boyutu otomatik ayarlansın tema 0 dan aktifken sidebar dar
    arama kutusunun butonuna tıklayınca arama çalışsın
    sidebardaki arama bileşenini güzelleştir.
    mobil menüde menü öğesi uzun ise taşıyor mu kontrol et
    mümkünse anasayfa son yazılar içeriği uzun dikdörtgen yapı yerine grid seçebilsinler (birden fazla seçenek)
    anasayfa son yazılar mobilde ortalanmalı


    tema güncellemelerini otomatikleştir (tüm güncellemeler otomatikleşecek)

    Tema kurulum videosu çek


    bildirim ( daha çok kişi var, unuttuklarım kusuruma bakmasın) :
    @Sosyalio; @ismoz; @Bedirhan; @mirack; @basoglanh; @Biyojet Bilişim; @F.Gungor; @Onur89TR; @MuratCENGEL; @Tsubaki; @Padre; ( @MrUlus; @OrkutEce; hocam istediğiniz reklam alanları da eklendi) @cagri06;@burkhan; @FurkanAkman; @opyan; @ArcFus; @Glidax; @yunusmutlu77; @Absent; @deeprock2; @cleiner; @hubeyityilmaz; @sekizdizayn; @berqan; @OguzhanEzber; @Webbilgim; @OK_34; @gezipgelenler; @hsynpng; @SesLiModel; @karamazov; @Foothill; @oxopage; @EmirGulal; @Melihhh; @basaransefa; @ertunc23; @ademakcan; @Sporky; @caneke; @solokod; @Paranoid; @TahaBYKTS; @Hastesi; @zurbahan; @stronger17; @Frekans; @SySTeMTeaM; @Salaranprensi; @mgtdizayn; @ozdere; @zAdemreis; @FinansalOzgurluk; @Yilmazov; @MSK; @A.AY;

    Temayı merak edenler için: imzamdaki tema.
  • 08-09-2024, 19:21:11
    #2
    Beni de eiket listesine ekler misiniz?
  • 08-09-2024, 19:40:08
    #3
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni de eiket listesine ekler misiniz?
    Tabiki hocam
  • 08-09-2024, 20:14:51
    #4
    💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
    Yukarıda yazdıklarıza ek olarak,
    Sidebar son yazılar resimli-resimsiz secilebilsin.
    Header menü mega menü yapılabilsin.
    Eklentisiz iletişim formu
    Eklentisiz çerez onay (tum çerezleri kabul et)
    Footer 4'lu menü (yan yana)
  • 08-09-2024, 20:58:30
    #5
    basoglanh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yukarıda yazdıklarıza ek olarak,
    Sidebar son yazılar resimli-resimsiz secilebilsin.
    Header menü mega menü yapılabilsin.
    Eklentisiz iletişim formu
    Eklentisiz çerez onay (tum çerezleri kabul et)
    Footer 4'lu menü (yan yana)
    Sidebar son yazılar resimli-resimsiz secilebilsin. - o özellik var zaten hocam, bileşenlerden özel içerik bileşenini eklemen lazım.
    Header menü mega menü yapılabilsin. - not alındı
    Eklentisiz iletişim formu - not alındı
    Eklentisiz çerez onay (tum çerezleri kabul et) - bu kesin yapılır
  • 09-09-2024, 22:16:24
    #6
    Anasayfa'daki slider içine sağ-sol okları ve altına slider sayısı(mouse sayı üzerine geldiğinde o slider resmi ve başlığı gelecek) getirseniz çok sevinirim. Örn: https://prnt.sc/l1QOgyOsMeI_
  • 09-09-2024, 22:21:40
    #7
    A1K9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anasayfa'daki slider içine sağ-sol okları ve altına slider sayısı(mouse sayı üzerine geldiğinde o slider resmi ve başlığı gelecek) getirseniz çok sevinirim. Örn: https://prnt.sc/l1QOgyOsMeI_
    hocam blog teması haber temasına dönüşmeye başlıyor
  • 09-09-2024, 22:28:40
    #8
    opseques adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam blog teması haber temasına dönüşmeye başlıyor
    Sizden bir haber temasıda gelir hocam onuda alırız. Açıkcası slider'daki yazıları hızlıca göz gezdirmek daha iyi oluyor. Böyle tek tek beklemek zor geliyor bana hem geriye de alamıyorum dikkatimi çeken yazının gelmesini bekleyerek zaman kaybediyorum.
  • 09-09-2024, 22:29:27
    #9
    A1K9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizden bir haber temasıda gelir hocam onuda alırız. Açıkcası slider'daki yazıları hızlıca göz gezdirmek daha iyi oluyor. Böyle tek tek beklemek zor geliyor bana hem geriye de alamıyorum dikkatimi çeken yazının gelmesini bekleyerek zaman kaybediyorum.
    Hocam dediğiniz şey haber sitelerinde yapılır, pot kırıyorsunuz