• 27-05-2009, 13:04:26
    #10
    penalty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "herkes" birilerinin bu tip kodlari kirdigini bilebilir ama herkes kiramaz! Bilgi icin tesekkürler
    Bal gibide kırıyor. Forumun php bölümüne bunu kırarmısınız diye yazıyorlar bazı arkadaşlarda kırılmışını direkt veriyor. Bu kadar basit kimse bilmese bile bu yolla kırabilir
  • 27-05-2009, 13:04:59
    #11
    Karaqunah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası footeri şifreleyenlerin linklerini kaldırıyorum şifresizleri kaldırmıyorum
    Ne demiş atalarımız zorla güzellik olmaz...
    Ah türkçe ah işine gelince nasıl gelirse öyle yorumlanıyor.

    Şöyle düşün o zaman. Adam diyor ki kardeşim bu temayı kullanacaksan footer da ki kodları kaldırma. Kullanmazsan da paşa gönlün bilir
  • 27-05-2009, 13:18:55
    #12
    Üyeliği durduruldu
    niphell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    madem öyle temasını kullanmayın ozaman kimse zorla tema kullandırmıyor ki
    Temayı beğenirsem kullanırım orası kimseyi ilgilendirmez.
    Footeri şifreleyip altına 3 link eklersede kaldırırım.Şifrelemesindeki maksat emeğine saygıysa 'Tema tasarım falan filan' yanına sitesinin adresini yazsın

    Alıntı
    Ah türkçe ah işine gelince nasıl gelirse öyle yorumlanıyor.
    Şöyle düşün o zaman. Adam diyor ki kardeşim bu temayı kullanacaksan footer da ki kodları kaldırma. Kullanmazsan da paşa gönlün bilir
    Sen yapımcı açısından bakıyosun bide kullanıcı açısından bak bu tür şifrelemeleri kıramayan çok insan var adam belki görüntüsünden hoşlanmıyo belki ingilizce yazıyı türkçe yapıcak yapamıyo etik değil anlatabildim mi?
    Ve sözüm o footeri şifreleyipte 3 4 link ekleyenlere ama kurunun yanında yaş da yanıyo
  • 27-05-2009, 14:43:43
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Tema yapan birisi olarak alttan linkimin kaldırılmasına karşıyım. Şifrelemiyorum, ancak kaldırılmasını da istemiyorum.

    Yaptığım tema ücretli ise parası ile alan adam kaldırabilir, ücretsiz ise ücretli gibi davranıp parasını verip kaldırabilir.

    Diğer türlü kaldırandan Allah sorsun.
  • 27-05-2009, 14:44:50
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kıran kırana bir footer editleme mücadelesi veriliyor.
  • 27-05-2009, 16:17:22
    #15
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    base 64 kirilabilir

    hemde cok basit kirilmasi