niphell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
madem öyle temasını kullanmayın ozaman kimse zorla tema kullandırmıyor ki
Temayı beğenirsem kullanırım orası kimseyi ilgilendirmez.
Footeri şifreleyip altına 3 link eklersede kaldırırım.Şifrelemesindeki maksat emeğine saygıysa 'Tema tasarım falan filan' yanına sitesinin adresini yazsın

Alıntı
Ah türkçe ah işine gelince nasıl gelirse öyle yorumlanıyor.
Şöyle düşün o zaman. Adam diyor ki kardeşim bu temayı kullanacaksan footer da ki kodları kaldırma. Kullanmazsan da paşa gönlün bilir
Sen yapımcı açısından bakıyosun bide kullanıcı açısından bak bu tür şifrelemeleri kıramayan çok insan var adam belki görüntüsünden hoşlanmıyo belki ingilizce yazıyı türkçe yapıcak yapamıyo etik değil anlatabildim mi?
Ve sözüm o footeri şifreleyipte 3 4 link ekleyenlere ama kurunun yanında yaş da yanıyo