• 22-05-2009, 18:36:17
    #10
    dextroit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gereksiz post kasmayın senin iyi bilmen arkadaşın işini engellemen anlamına gelmez.
    Sektörü baltalamak kelimesi çok saçma sen zaten iyi yaptıktan sonra kendi piyasanı yaratırsın. Ben bu kelimeye katılmıyorum.
    Verdiği fiyat piyasadaki rakamlar referans değil önemli olan icraat...
    Tabikide önemli olan icraat,ister katıl ister katılma fakat ben çok biliyorum,sen az biliyosun,yapma bu işi, gibisinden demek istemedim arkadaşa...Öyle anlaşıldıysa affola...

    Aslında Tam demek istediğimi daRaL söylemiş...

    daRaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    akifokur bahsettiğin ve karşılıgnda ücret olarak aldıgın tema premium bir temadır. Sen bunu temanın full lisansını mı aldın ? Bu yaptgın warez bir paylaşım üzerinden para kazanmaktır ve suçtur. Bunun yerine ücretsiz dagıtılan temaları tercih edersen sorun yasamazsın
    Tema Ücretleri
    End User License : 29 USD
    Developer License : 149 USD
    Satışa Sunulan Site : Deluxe Themes - A new level of WordPress theme development
  • 22-05-2009, 22:24:45
    #11
    Üyeliği durduruldu
    SeoSarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay be sayın seyirciler diyoruz.
    Emeğe saygı duysakta temayı yapanların adını karalamasak nasıl olurdu ?
  • 23-05-2009, 03:47:29
    #12
    sas_counter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emeğe saygı duysakta temayı yapanların adını karalamasak nasıl olurdu ?
    Temayı yapanlar kendisi olsa emin ol ismi karalanmaz zaten. Konuyu iyice okumadan sizde bu tarz cevaplar vermekten kacının.

    Tema orginali burada sence kendilerimi yazmıs ?
  • 23-05-2009, 11:00:06
    #13
    Üyeliği durduruldu
    daRaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temayı yapanlar kendisi olsa emin ol ismi karalanmaz zaten. Konuyu iyice okumadan sizde bu tarz cevaplar vermekten kacının.

    Tema orginali burada sence kendilerimi yazmıs ?
    sen benim nedemek istediğimi anlamamışsın ki ben orada anlatmak istediğim nokta o zaten ,o temayı bende zamanında editledim o temayı kimin yaptığını kimin geliştirdiğini çok iyi biliyorum lütfen cümlede vurgulamak istediğim yeri iyi anla ,asıl lütfen yazıları iyi anlamadan yorum yapmasak ? nasıl olurdu eğer çelişkideysen hiç yapma bence

    İyi forumlar