Temayı yapanlar kendisi olsa emin ol ismi karalanmaz zaten. Konuyu iyice okumadan sizde bu tarz cevaplar vermekten kacının.
Tema orginali
burada sence kendilerimi yazmıs ?
sen benim nedemek istediğimi anlamamışsın ki ben orada anlatmak istediğim nokta o zaten ,o temayı bende zamanında editledim o temayı kimin yaptığını kimin geliştirdiğini çok iyi biliyorum lütfen cümlede vurgulamak istediğim yeri iyi anla ,asıl lütfen yazıları iyi anlamadan yorum yapmasak ? nasıl olurdu eğer çelişkideysen hiç yapma bence
İyi forumlar