• 07-04-2009, 01:43:03
    #10
    hocam tüm tema dosyalarında mı bir değişim yaptınız yoksa belirli sayfalarda mı? onu belirtirseniz düzenlediğimiz temalardan vazgecmek zorunda kalmayız tskler. ayrıca + rep
  • 07-04-2009, 01:49:38
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    header.php de

    Alıntı
    <link rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('template_directory'); ?>/style.css" type="text/css" media="screen" />
    kodunun altına

    Alıntı
    <!--[if IE 7]> <link rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('template_directory'); ?>/ie7.css" type="text/css" media="screen" /> <![endif]-->
    <!--[if IE 6]> <link rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('template_directory'); ?>/ie6.css" type="text/css" media="screen" /> <![endif]-->
    satırlarını ekledim.

    ie6.css ve ie7 css dosyaları oluşturarak, onlara da

    Alıntı
    #sidebar {
    position: absolute;
    float: right;
    width: 344px;
    }
    bu satırları yazdım. biraz acemice bi şey oldu ama eğer probleminiz çözülürse ne mutlu bana
  • 09-04-2009, 22:17:06
    #12
    malesef sorun devam ediyor. temayı değiştirmekten başka bir çarem kalmadı.
  • 11-04-2009, 10:44:41
    #13
    Eyw. Saolasın..
  • 05-04-2010, 15:32:13
    #14
    Üyeliği durduruldu
    arkadaslar ortadaki resimleri nasıl cıkariyoruz ? thumbnail yaziyorum ozel alana ama cıkmıyor . :S
  • 05-04-2010, 19:17:46
    #15
    ibizmag_100 px li bişi olması lazım özel alan adı. Yanlış hatırlamıyorsam yazma editörünün altında ki resim yükleme yerinin adları olmalı.