header.php de

Alıntı
<link rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('template_directory'); ?>/style.css" type="text/css" media="screen" />
kodunun altına

Alıntı
<!--[if IE 7]> <link rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('template_directory'); ?>/ie7.css" type="text/css" media="screen" /> <![endif]-->
<!--[if IE 6]> <link rel="stylesheet" href="<?php bloginfo('template_directory'); ?>/ie6.css" type="text/css" media="screen" /> <![endif]-->
satırlarını ekledim.

ie6.css ve ie7 css dosyaları oluşturarak, onlara da

Alıntı
#sidebar {
position: absolute;
float: right;
width: 344px;
}
bu satırları yazdım. biraz acemice bi şey oldu ama eğer probleminiz çözülürse ne mutlu bana