• 01-02-2009, 23:15:17
    #1
    sitem HTD-34 anasayfaya girince sidebar aşağıya kayıyo ama bi konuya girince normal sağ üstte görünüyo ana sayfada sidebarın tüm mesajların altına kaymasının nedeni nedir sizce?
  • 01-02-2009, 23:29:47
    #2
    sorun devam ediyo.
  • 02-02-2009, 01:43:26
    #3
    thirdclick reklamlarından olmasın, 4 tane var anasayfada iç sayfalarda tepede yok,
  • 02-02-2009, 03:14:01
    #4
    kendinden düzeldi pek anlamış değilim.sağolunilgilendiğiniz için.
  • 02-02-2009, 09:11:34
    #5
    bu tip kaymalar genellikle büyük resim koydugunuzda olur