Konu
sidebar tüm mesajların altında gözüküyor.
01-02-2009, 23:15:17
#1
safakkk
sitem
HTD-34
anasayfaya girince sidebar aşağıya kayıyo ama bi konuya girince normal sağ üstte görünüyo ana sayfada sidebarın tüm mesajların altına kaymasının nedeni nedir sizce?