shentaweb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizce bu tasarım güzel mi ? - Ücretsiz dağıtacağım
29
●953
- 15-09-2021, 02:04:23v4.webdizayn.site adresini denediniz mi ?ramazancicek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-09-2021, 02:06:25sanırım kullandığım internetten kaynaklanıyor . erişim sağlayamadım. başka bi siteden ekran görüntüsü çektim kullandığım internet ile alakalı sanırım.shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-09-2021, 10:25:24Çok güzel, minimalist renk tonları güzel fakat responsive hataları var onun harici gayet başarılı tebrikler
- 15-09-2021, 10:38:58öncelikle elinize sağlık hocam,
sol menü üzerinden tıkladığımızda ekrana sığdırıyor ancak normal scroll yaptığımızda büyük boşluklar oluyor(ekran 1920x1080). bu da tasarımı bozuyor bence. tavsiyem genel scroll alanını gizleyip kendi içinde scroll verirseniz çok daha iyi olacaktır.
webdizayn.site adresinden yarın indirebilirsiniz