öncelikle elinize sağlık hocam,
sol menü üzerinden tıkladığımızda ekrana sığdırıyor ancak normal scroll yaptığımızda büyük boşluklar oluyor(ekran 1920x1080). bu da tasarımı bozuyor bence. tavsiyem genel scroll alanını gizleyip kendi içinde scroll verirseniz çok daha iyi olacaktır.