• 17-08-2021, 12:09:35
    #1
    Arkadaşlar selam, masaüstünden giren kullanıcılar genelde adblock kullanıyor. Adblock engelleyici eklenti kullanılmalı mı? sadece giriş yaptıgında bir uyarı gönderecek şekilde. Şöyle bir şey yapmak istiyorum, kullanıcı isterse kapatsın isterse kapatmasın ama sitede gezinmeye devam etsin.
  • 17-08-2021, 12:14:52
    #2
    Kullanma bilincinde olan kişi kapatmayacaktır da
    Kapatılabilir bir uyarı olabilir ama yine kapatmayacaktır.
    Aynı zamanda bir kullanıcı olarak şahsen kapatılmayan uyarıları görünce geri çıkıyorum
    Web tasarım ve kod ile alakalı sitelerden tamamen kaldırıyorum arkadaşlar çok emek veriyor.
  • 17-08-2021, 13:39:01
    #3
    Ziyaretçi gözüyle bakarak söylüyorum, içeriğiniz vazgeçilmez ise kullanılabilir. Siteden çıktığımda oluyor, adam akıllı farklı kaynak bulamadığımda reklam engelleyici kapattığımda oluyor.
  • 18-08-2021, 14:39:13
    #4
    Bu tamamen içeriğinize bağlı, kaliteli içeriğiniz var ise ve site hiti iyi ise kullanılabilir, ama diğer türlü zararı olabilir.