Arkadaşlar selam, masaüstünden giren kullanıcılar genelde adblock kullanıyor. Adblock engelleyici eklenti kullanılmalı mı? sadece giriş yaptıgında bir uyarı gönderecek şekilde. Şöyle bir şey yapmak istiyorum, kullanıcı isterse kapatsın isterse kapatmasın ama sitede gezinmeye devam etsin.