• 03-05-2021, 00:14:53
    #1
    Wordpress
    Merhaba, az önce bitirdiğim tema tasarım projemi, sizlere değerlendirmeniz adına sunuyorum. Sizce genel olarak nasıl olmuş ?
    SİTE: https://arselmontaj.com/
  • 03-05-2021, 00:17:32
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu işi biliyosunuz hocam 👍🏻 Gayet detaylı ve şık.
  • 03-05-2021, 00:17:47
    #3

    şuraya bi padding atarsan gayet başarılı
  • 03-05-2021, 00:18:30
    #4
    Ellerine sağlık senmi kodladin?
  • 03-05-2021, 00:19:13
    #5
    Genel hatlarıyla beğendim, hoş bir tasarım olmuş.

    Kişisel düşüncem slider olmayabilir, lojistik-montaj yazan orta kısım daha göze hoş tasarlanabilir. Ama zevkler ve renkler deyip çalışmalarınızda başarılar diliyorum.
  • 03-05-2021, 00:19:48
    #6
    Bence Güzel Elinize Sağlık Emek Verilmiş
  • 03-05-2021, 00:24:51
    #7
    Şık fakat sana bir tavsiye vermek istiyorum. Bu web sitesini 3 ila 6 bin TL arasında satabilirsiniz. Tasarımda bir çizgi var o çizgiyi aşamadığınızda altta aştığınız da ise global çapta bir tasarımcı oluyorsunuz. Bir web sitesini 20 30 belki de 100 Bin TL gibi rakamlara satabilmek için biraz daha çağın ötesinde tasarımlar yapman gerekiyor.
  • 03-05-2021, 00:30:34
    #8
    Wordpress
    jamboree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şık fakat sana bir tavsiye vermek istiyorum. Bu web sitesini 3 ila 6 bin tl arasında satabilirsiniz. Tasarımda bir çizgi var o çizgiyi aşamadığınızda altta aştığınız da ise global çapta bir tasarımcı oluyorsunuz. Bir web sitesini 20 30 belki de 100 bin tl gibi rakamlara satabilmek için biraz daha çağın ötesinde tasarımlar yapman gerekiyor.
    websitekurar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence güzel elinize sağlık emek verilmiş
    ilhanseven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    genel hatlarıyla beğendim, hoş bir tasarım olmuş.

    Kişisel düşüncem slider olmayabilir, lojistik-montaj yazan orta kısım daha göze hoş tasarlanabilir. Ama zevkler ve renkler deyip çalışmalarınızda başarılar diliyorum.
    ibrahim1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ellerine sağlık senmi kodladin?
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    şuraya bi padding atarsan gayet başarılı
    locatiofirst adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu işi biliyosunuz hocam 👍🏻 gayet detaylı ve şık.
    değerli yorumlariniz ve önerileriniz için çok teşekkürler..
  • 03-05-2021, 00:37:23
    #9
    Bir tasarımcı olarak yorum yapıyorum. tasarımsal tarafı sıfır. renk uyumu görsel uyum yok.
    Tabi Yanlış Anlamaz iseniz doğrusunu söylemiş olucağım.