Merhaba, az önce bitirdiğim tema tasarım projemi, sizlere değerlendirmeniz adına sunuyorum. Sizce genel olarak nasıl olmuş ?
SİTE: https://arselmontaj.com/
Yeni tasarladığım temayı değerlendirir misiniz ?
12
●195
- 03-05-2021, 00:17:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bu işi biliyosunuz hocam 👍🏻 Gayet detaylı ve şık.
- 03-05-2021, 00:19:13Genel hatlarıyla beğendim, hoş bir tasarım olmuş.
Kişisel düşüncem slider olmayabilir, lojistik-montaj yazan orta kısım daha göze hoş tasarlanabilir. Ama zevkler ve renkler deyip çalışmalarınızda başarılar diliyorum. - 03-05-2021, 00:24:51Şık fakat sana bir tavsiye vermek istiyorum. Bu web sitesini 3 ila 6 bin TL arasında satabilirsiniz. Tasarımda bir çizgi var o çizgiyi aşamadığınızda altta aştığınız da ise global çapta bir tasarımcı oluyorsunuz. Bir web sitesini 20 30 belki de 100 Bin TL gibi rakamlara satabilmek için biraz daha çağın ötesinde tasarımlar yapman gerekiyor.
- 03-05-2021, 00:30:34jamboree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülewebsitekurar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleilhanseven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleibrahim1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemasterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledeğerli yorumlariniz ve önerileriniz için çok teşekkürler..locatiofirst adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2021, 00:37:23Bir tasarımcı olarak yorum yapıyorum. tasarımsal tarafı sıfır. renk uyumu görsel uyum yok.
Tabi Yanlış Anlamaz iseniz doğrusunu söylemiş olucağım.
