Konu
Yeni tasarladığım temayı değerlendirir misiniz ?
03-05-2021, 00:19:13
#5
ilhanSEVEN
Genel hatlarıyla beğendim, hoş bir tasarım olmuş.
Kişisel düşüncem slider olmayabilir, lojistik-montaj yazan orta kısım daha göze hoş tasarlanabilir. Ama zevkler ve renkler deyip çalışmalarınızda başarılar diliyorum.