Genel hatlarıyla beğendim, hoş bir tasarım olmuş.

Kişisel düşüncem slider olmayabilir, lojistik-montaj yazan orta kısım daha göze hoş tasarlanabilir. Ama zevkler ve renkler deyip çalışmalarınızda başarılar diliyorum.