• 30-12-2020, 22:53:12
    #1
    Merhaba dostlar, bildiğiniz gibi website kısmını kaldırmak için konu açmıştım. Sağ olsun @EnesCanturk; yardımcı oldu, kendisinin emeğini esirgeyemem. Bugün @MertcanK; kardeşim kodları gönderdi, ben de sizlerle paylaşmak istedim. Belki Jnews harici temalarda da işe yarar, yapmak isteyen olursa;

    Her tema güncellemesinden sonra temanın functions.php dosyasının en altına alttaki kod eklenecek.

    function nocturnal_kapaturladresini_url($fields) {     unset($fields['url']);    return $fields;}add_filter('comment_form_default_fields','nocturnal_kapaturladresini_url');
    Jnews temasında - style.css sonuna ekle.

    .comment-form-email {width:100%!important;max-width:100%!important;float:left!important;padding-right:0!important;}
    Saygılarımla.
  • 30-12-2020, 23:00:10
    #2
    hocam website kısmını kadlırma derken tam anlayamadım biraz açabilir misin
  • 30-12-2020, 23:06:00
    #3
    socialoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam website kısmını kadlırma derken tam anlayamadım biraz açabilir misin
    Yorumlardaki website kısmını kaldırmayı yazmış arkadaş.
  • 30-12-2020, 23:20:49
    #4
    socialoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam website kısmını kadlırma derken tam anlayamadım biraz açabilir misin
    Nettsted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlardaki website kısmını kaldırmayı yazmış arkadaş.
    Teşekkür ederim

    Evet yorumlardaki url kısmı. Style css içerisine eklenecek kod ile kutuyu eşitliyor
  • 30-12-2020, 23:56:18
    #5
    Child tema kullanırsanız güncelleme sonrası değişiklik yapmaya da gerek yok. Ki bence en mantıklısı.
  • 30-12-2020, 23:58:21
    #6
    MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Child tema kullanırsanız güncelleme sonrası değişiklik yapmaya da gerek yok. Ki bence en mantıklısı.
    Onu ayarladın mı bana?
  • 30-12-2020, 23:59:10
    #7
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu ayarladın mı bana?
    Bir ara ayarlamıştık sana da ama sonradan eski haline çevirmiştin yanlış hatırlamıyorsam. İstiyorsan yine yaparız sorun değil.
  • 31-12-2020, 00:06:47
    #8
    MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir ara ayarlamıştık sana da ama sonradan eski haline çevirmiştin yanlış hatırlamıyorsam. İstiyorsan yine yaparız sorun değil.
    2 işlem yapıyorum kardeşim zaten, analitik ve yorum kısmı bu kadar çok fazla işlem olsaydı yapalım derdim.